שופינג בברצלונה

כשמגיעים לברצלונה עוד לא מבינים שמגיעים לעיר האופנה! עיר שיש בה הכל מהכול! כל המותגים ,כל החברות במחירים ששווה לקנות בכמויות.

בכל פינה או שדרה תמצאו רשתות שחוזרות על עצמן כגון:ZARA,MANGO,BERSHKA וכמובן H&M !! אין סוף לSALE המטורף ולמחירים המצחיקים בהשוואה לארץ.

אז ממתי זה מתחיל?

מאמצע ינואר עד סוף פברואר חוגגים בברצלונה מכירת סוף עונה משמעותית. רשת בתי הכלבו הספרדית שנושאת את שם חצר המלוכה האנגלית El Corte Ingles היא המקום המתבקש להתחיל בו את מסע הקניות בעיר.

חנות הדגל של הרשת נמצאת בכיכר קטלוניה ובימים אלה היא מקושטת במיטב מחלצות החגים, כולל מזחלות ענק, צבאים ושדונים מוארים באלפי נורות זעירות.

קונים אופנה:

המרכז הטוב ביותר לחובבי האופנה הוא Bulevard Rosa. במקום פועלות יותר ממאה חנויות שמתמחות באופנה ובתכשיטים. הכתובת זהה לזו של המרכז לקניית העתיקות: 55 Paseig de Gracia.

אם אתם רוצים לקנות בגדים של מותג האופנה מנגו, שמוצאו בברצלונה ומצליח מאוד גם בישראל כדאי לפנות לחנות הדגל של הרשת בכתובת 65 Paseig de Gracia.

קונים בשוק:

שוק לה בוקריה ממערב לרמבלס נמצא במרחק הליכה קצר מהרובע הגותי ומציע אוכל נפלא. הכתובת: 91 La Rambla.

שוק הפשפשים הגדול בעיר הוא Els Encantes Vells. יש בו הכל והוא ממקם ב- Placa de la Glories.

חנויות מיוחדות:

Norma Comics היא חנות הקומיקס הגדולה בעיר. יש בה גלריה לכריכות של חוברות קומיקס, התמחות בהרפתקאותיו של הגיבור טנטן וקהל צעיר וידידותי ששמח לעזור אם מתקשים למצוא משהו. הכתובת: Pg. De Sant Joan 9 ברובע לאשמפלה.

המלצה-לבוא עם הרבה כסף לקניות! $$$$$$

פורסם ב-אוגוסט 31, 2011,ב-מרכזי קניות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה